مجله تربیت معلم فکور – فراخوان مقاله
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد به منظور توسعه، ترویج و انتشار موضوعات مرتبط با محور های ” فصلنامه علمی – ترویجی تربیت معلم فکور “، دانشگاه فرهنگیان اقدام به فراخوان دریافت مقالات علمی – ترویجی می نماید.
لذا بدین وسیله از کلیه اندیشمندان، صاحب نظران و پژوهشگران محترم اعم از مدرسان، اعضای هیات علمی ، دانشجو معلمان، کارشناسان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید مقالات خود را از طریق سامانه دریافت مقالات دانشگاه فرهنگیان ، به آدرس مجله ارسال نمایند.
محورهای مقالات
۱- تدریس معلم :
۱-۱- روش های تدریس اثربخش در دروس مختلف در دوره های مختلف
۲-۱- آموزش در موضوعات مرتبط با رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان ( آموزش تاریخ ، الهیات ، فیزیک ، شیمی و …)
۳-۱- طراحی آموزشی
۲- فناوری معلم :
۱-۲- کاربرد فن آوری و نوآوری در آموزش و تدریس
۳- پژوهش معلم :
۱-۳- نتایج پژوهش معلمان (مطالعات درس پژوهی و اقدام پژوهی)
۲-۳- تجربه های غنی معلمان، مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجومعلمان در آموزش و تدریس
۳-۳- تجربه های جهانی در عرصه تربیت معلم
۴-۳- تجربه های غنی کارورزی از دیدگاه مدرسان و دانشجومعلمان
۵-۳- پژوهش و رشد حرفه ای معلم
۴- مدیریت معلم :
۱-۴- مدیریت و رهبری، نظارت و راهنمایی آموزشی
۲-۴- مدیریت کلاس
۳-۴- اندازه گیری و سنجش
۵- توانمندسازی معلم :
۱-۵- توسعه و توانمندسازی معلمان و دانشجومعلمان
۶- تحلیل عملکرد معلم :
۱-۶- تحلیل عملکرد تحصیلی دانش آموزان ، دانشجومعلمان و مولفه های ناظر بر آن
۲-۶- تحلیل نیازهای حرفه ای – آموزشی معلمان و دانشجومعلمان
۷- روش های جذب معلم :
۱-۷- نقد و نظر پیرامون روش های جذب، تربیت و آموزش و ارزشیابی معلمان
۲-۷- مبانی فلسفی ، روانشناختی و جامعه شناختی تربیت معلم فکور
۳-۷- معلم فکور و ویژگی های آن
۴-۷- هنر معلمی
۵-۷- اخلاق معلمی
۶-۷- معلم اسلامی
۷-۷- برنامه درسی تربیت معلم
منبع: دانشگاه فرهنگیان
رایتمن آزمون دکتری کنکور کارشناسی ارشد آزاد 95 96 جذب هیات علمی نتایج آزمون منابع کنکور دکتری کارشناسی ارشد فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد پی اچ دی کنفرانس همایش فرصت مطالعاتی بورسیه اپلای ادامه تحصیل مقاله پایان نامه

