۲۱:۳۲ شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶
rightman.ir
گرنت های تحصیلی داخل و خارج از کشور
خانه » نحوه سفارش پایان نامه در ایرانداک
terastandard.com
terapaper.com

نحوه سفارش پایان نامه در ایرانداک

نحوه سفارش پایان نامه در ایرانداک

۱- من چگونه می توانم پایان نامه سفارش دهم؟

کاربر گرامی، جهت سفارش پایان نامه ها در صورتی که در کنار پایان نامه مورد نظر شما آیکون پی دی اف وجود دارد، پس از مشاهده ۱۵ صفحه اول پایان نامه ، شماره صفحات خود را از روی فهرست مندرجات پایان نامه انتخاب نموده و سپس از طریق ارسال ایمیلی حاوی عنوان پایان نامه ، نام نویسنده ، سال انتشار مدرک و شماره صفحات درخواستی ( حداکثر ۳۰ صفحه ) به آدرس  Lib2@irandoc.ac.ir  ما را مطلع سازید تا هزینه ها جهت پرداخت به شما اعلام گردد. در غیر این صورت به سفارش شما رسیدگی نخواهد شد. دقت داشته باشید که ممکن است دانشگاه شما خدمات تمام متن پایان نامه های ایرانداک را مشترک شده باشد. بنابراین برای شما آسان تر است که از کتابخانه دانشگاه خود این خدمات را دریافت کنید. برای اینکه بدانید دانشگاه شما عضو است یا خیر، به قسمت بالا و سمت چپ صفحه نتایج جستجو نگاه کنید. باید نام دانشگاهی را که دانشجو یا عضو هیات علمی آن هستید را ببینید. نام دانشگاه فقط زمانی دیده می شود که داخل شبکه دانشگاه باشید.

۲- من چگونه می توانم حساب کاربری ایجاد کنم؟

با کلیک بر روی گزینه ثبت نام و پرکردن فرم ثبت نام ، می توانید برای خود حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از ایجاد حساب کاربری، نامه ای به آدرس رایانامه شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک فعالسازی حساب کاربری است، با کلیک روی این لینک کاربری شما فعال خواهد شد، ممکن است این نامه در قسمت Spam رایانامه شما باشد. ثبت نام رایگان می باشد.

۳- من چگونه می توانم به منابع و خدمات جستجو در سایت دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به منابع و خدمات جستجو، ابتدا باید در سایت عضو شوید.

۴- پس از پر کردن فرم عضویت در سایت چقدر زمان نیاز است تا ثبت نام من تایید شود؟

نیاز به زمان نمی باشد. کافیست وارد رایانامه خود شوید و روی لینک فعالسازی که در نامه دریافتی از طرف پژوهشگاه وجود دارد کلیک نمایید، نام کاربری شما فعال خواهد شد و از این پس شما می توانید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شوید.

۵- هنگام ثبت نام با خطای ” پست الکترونیکی باید به شکل استاندارد باشد “، رو به رو می شوم، مشکل چیست؟

شما آدرس رایانامه خود را اشتباه تایپ ‌می کنید. به علامت @ یا دامنه ایمیل خود (com, ir, net) توجه فرمایید و به شکل صحیح وارد نمایید.

۶- هنگام ثبت نام با خطای کلمه عبور کوتاه است مواجه می شوم، تعداد کلمه عبور باید چند حرف باشد؟

– کلمه عبور باید حداقل شامل ۶ کارکتر باشد. ترجیحا برای حفظ موارد امنیتی از ادغام حرف و عدد استفاده نمایید.

۷- هنگام ثبت نام با خطای نام کاربری پیشتر گرفته شده است مواجه می شوم، مشکل چیست؟

نام کاربری شما تکراری است و به این معنی است که قبلا فردی با این نام ثبت نام کرده است. لطفا با نام های دیگر امتحان کنید و از وارد کردن نام های عام مانند (ali, Mohammad, hosein, …) پرهیز کنید. به دلیل اینکه این نام ها زیاد می باشد. بهتر است نام کاربری به شکل خاص تری تعریف گردد.

۸- سیستم با همه مرورگرها می تواند کار کند یا باید از مرورگر خاصی استفاده شود؟

بهتر است از مرور گرهای FireFox ، Google Chrome ، Opera ، Safari استفاده شود.

۹- برای ثبت نام آدرس رایانامه (ایمیل) خواسته اید، هر آدرسی باشد تفاوت نمی کند؟

به عنوان کاربر عادی تفاوتی نمی کند، ولی در مراحل بعد که به عنوان کاربر دانشگاهی یا پژوهشگر بخواهید وارد سایت شوید، باید حتما آدرسی با دامنه دانشگاهی – پژوهشگاهی داشته باشید. پیشنهاد می شود در صورتی که دارای آدرس رایانامه دانشگاهی هستید از آن استفاده نمایید.

۱۰- امکان استفاده حضوری مانند سابق وجود دارد؟ زمان آن را اعلام می فرمایید.

بله این امکان وجود دارد و تقویت نیز خواهد شد. در ساعات اداری (۸ تا ۱۶) از شنبه تا چهارشنبه.

۱۱- آیا برای استفاده به عنوان کاربر میهمان باید حتما عضو شویم؟

بلی. کاربر میهمان تعریف نشده است، کاربر عادی جایگزین شده که آن هم نیاز به ثبت نام و فعالسازی از طریق رایانامه است.

لینک خبر

منبع: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ، ایرانداک

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه، به منوی لینک های ویژه ، پست جستجو، انتخاب موضوع و آموزش نوشتن پایان نامه و دیگر موارد مرتبط که پیوسته به روز رسانی می شود مراجعه کنید و یا در خبرنامه ایمیلی رایتمن ثبت نام کنید تا اخبار جدید استعلام شده در این رابطه برای شما ارسال شود.

 

فرصت یکبار دری را می کوبد! برای از دست ندادن اخبار مشابه، مشترک شوید


Rightman.ir